FAQ

Over behandelingen

Ik heb een gevoelige huid, kan ik dan een behandeling laten doen voor het gelaat?

Ja natuurlijk, de producten waarmee ik werk hebben bewezen geen problemen op te leveren bij een gevoelige huid. Indien u bepaalde allergieën hebt en er zeker van wil zijn dat ze geen reactie veroorzaken mag u ons steeds een ingrediëntenlijst toesturen zodat we voor u kunnen nagaan of het al dan niet in onze producten zit. Vaak is een ervaren we hier geen problemen mee en kunnen we zelfs de meest gevoelige huiden behandelen.

Ik wil een afspraak maken voor een behandeling. Er is zoveel keus. Ik weet niet welke behandeling ik het beste kan kiezen.

We hebben daarvoor een handige quiz voor je gemaakt, die het mogelijk maat om de keuze voor jou te maken.

Er is geen plek meer voor een behandeling deze maand. Kan ik op de wachtlijst gezet worden?

Je kan online in het boekingssysteem op de wachtlijst zetten. Je kan de gewenste behandeling aanduiden en het moment dat je voorkeur heeft. Je zal dan die dag worden opgebeld of ontvangt een berichtje van ons als er plek is vrijgekomen.

Ik ben zwanger. Mag ik alle behandelingen ondergaan?

We raden je aan om dit steeds te vermelden alvorens de aanvang van je behandeling. Wij weten exact wat we wel en niet kunnen doen op een zwangere huid. Wij zijn hierover heel discreet.

Ik heb een allergische reactie op een behandeling of product. Wat moet ik doen?

Het is belangrijk om ons steeds op de hoogte te brengen hierover. Het kan altijd een keer gebeuren dat je huid gevoeliger reageert dan anders. Zo kunnen wij kijken of we je kunnen helpen het probleem om te lossen of de huid te kalmeren. We zetten dit ook in je dossier om eventuele reacties in de toekomst te vermijden.

Over afspraken

Mijn producten zijn op. Moet ik wachten tot mijn volgende afspraak om langs te komen?

Je bent tijdens onze openingstijden steeds welkom om producten op te halen en hoeft niet te wachten tot je volgende afspraak. Indien je wil dat we het voor je klaarzetten kan je het online bestellen en afhalen aangeven. Je krijgt een berichtje van ons als het voor je klaarstaat.

Ik heb online producten besteld om op te halen, wanneer mag ik deze komen ophalen?

Je krijgt een berichtje van ons als het voor je klaarstaat. We doen er alles aan om het dezelfde dag voor je klaar te zetten maar indien het drukker is kan dit iets langer duren.

Ik heb een afspraak gemaakt, maar geen bevestiging ontvangen. Wat nu?

Dat is niet juist en zeker niet de bedoeling.Neem dan even contact met ons op. Wij helpen u graag verder. Het kan ook mogelijk zijn dat onze mail in je spambox terecht kwam.

Ik wil graag een cadeaubon aankopen maar ik geraak niet meer tot in de zaak.

Het is mogelijk om ook online een digitale cadeaubon te verkrijgen. Je kan deze terugvinden rechts bovenaan in een pop-up. Je zal meteen na betaling je cadeaubon digitaal ontvangen in je mailbox.

Als ik online wil reserveren moet ik een voorschot betalen. Maar ik heb een cadeaubon. Hoe doe ik dit dan?

Je kan de code van je bon niet gebruiken voor het maken van een online afspraak.Als je in het bezit bent van een cadeaubon kan je best even contact met ons opnemen voor het maken van je afspraak. Je kan bij voorkeur al even kijken online voor beschikbare momenten die je passen en deze aan ons doorgeven.

Kan ik in de buurt parkeren?

Beyouti bevindt zich in het centrum van Heide (Kalmthout). Je kan in de straat parkeren of op het Willy Vandersteenplein. Met parkeerschijf kan je gratis 2 uur parkeren.

0
    Winkelwagen
    Je winkelwagen is leegGa terug naar de shop
      Apply Coupon
      ×